נוסחאות Excel ל-SEO
בכתבה זו אתמקד באקסל ובמספר נוסחאות פשוטות שיכולות לעזור עם ניתוחי נתונים, בנוסף נוסחאות אלה יכולות לעזור בחיסכון של זמן.
בבלוג תמצאו מידע בתחומים המגוונים של שיווק דיגיטלי (קידום אורגני, קידום ממומן, שיווק ברשתות חברתיות, שיפור אחוזי המרה, ניתוחי אנליטיקס ועוד), הבלוג מדבר גם על נושאים פרקטיים ולא רק על תיאוריות, כלומר תשובות ולא רק שאלות, ההשקעה למצוא חומרים טובים לכתיבה בבלוג דורשת זמן ואכפתיות ולכן אשמח אם תשתפו עם חברים שלדעתכם יוכלו גם להרוויח מהבלוג והמידע שבו, גלישה נעימה.
בכתבה זו אתמקד באקסל ובמספר נוסחאות פשוטות שיכולות לעזור עם ניתוחי נתונים, בנוסף נוסחאות אלה יכולות לעזור בחיסכון של זמן.
אני רוצה לתת לעסקים הקטנים מספר טיפים שיחסכו כסף וישפרו את הסיכוים להשיג לקוחות ולהנות מפרסום בתוצאות החיפוש דרך Google Ads.
אז מה יאפשר לכם להנות מפרסום בגוגל גם עם תקציבים נמוכים?
SEO טכני עוסק בהגדלת סיכויי נראות האתר במנועי החיפוש ושיפור הבנת האתר והתוכן על ידי מנועי חיפוש. הוא כולל דברים כמו פתרון תקלות טכניות ושדרוג הביצועים של האתר.
החיסכון שבדו"ח מול האופציה לשכור שירותי SEO הוא שמדובר בתשלום חד פעמי, את הדו"ח שולחים למתכנתים וכותבי התוכן, בלי להעסיק איש SEO (חוץ מהבדיקות כמובן).
ג'אבה סקרפיט הוא נושא חשוב בתחום קידום האתרים האורגני. שימוש ב-JavaScript באתרי אינטרנט מביא איתו אתגרים חדשים, מתוך אתגרים אלה אנו לומדים הרבה על יכולות הסריקה של גוגל וטכנולוגיות Web חדשות.
כשקובעים את אופן חלוקת התקציב בפלטפורמת הפרסום של גוגל ישנן שתי אופציות: סטנדרטי ומואץ. אפשר להחליף בין האופציות בכל עת שתחפצו.
הכוונה היא להפעלת סקריפטים בחשבון כדי לייעל את העבודה או לקצר תהליכים שקורים לעיתים קרובות ומבזבזים זמן יקר ואפילו תקציבים.
הפיקסל יתן לכם תובנות ברשת הלינקדאין על הקהל שנכנס אליכם באתר, בעזרתו תוכלו לבצע אופטימיזציות לקמפיינים שלכם בלינקדאין.
זה מורכב למצוא את הסיבה המדויקת לנפילה במיקומים מפני שגוגל לא תמיד חושף בפנינו את הבעיה בצורה ברורה. גוגל מסתיר כל מידע שנוגע לאלגוריתם ואיך שהוא עובד, אם האתר מתדרדר במיקומים אל תצפו למייל בסגנון…
Screaming Frog היא תוכנת סריקת אתרים מתקדמת, לרוב היא משמשת מקדמי אתרים (SEO) כדי לקבל תמונה מלאה יותר על האתר אותו מקדמים…
עדכון MUM (Multitask Unified Model) הוזכר לאחרונה ב-Google I/O והוא יביא איתו מנגנון הבנת טקסט עוצמתי פי 1000 מעדכון BERT, התאריך לשימוש…
אם השתמשתם בפיצ'ר של פייסבוק להבנת קהלים, בטח כבר קיבלתם את ההתרעה האדומה שמתאריך 1.7.21 לא נוכל להשתמש יותר בפיצ'ר זה במתכונת הרגילה אלא רק דרך Facebook Business Suite.
עם כל כך הרבה פקטורים שבאים לידי ביטוי בהצלחת פרוייקט של קידום אורגני, די ברור למה זה כל כך מאתגר לבחור את שירותי ה-SEO המתאימים למשימה.
כלי הניתוחים (Analysis Hub) הוא כלי ייחודי לגוגל אנליטיקס 4, הוא מאפשר לנתח ולהציג נתונים בצורות מתקדמות ומותאמות אישית. הכניסה נמצאת בתפריט הצידי של…
CLS או Cumulative Layout Shifting הוא מרכיב חשוב ב-Core Web Vitals (קבוצת מדדי חוויית משתמש של גוגל), ה-CLS נקבע על ידי בדיקת שינוים לא צפוים בפריסת הדף, שיפור ה-CLS יכול…
לפעמים העבודה תהיה ממש קלה, ניכנס לדף עם אחוזי נטישה גבוהים ונראה מיד שהדף נראה מוזר בגלל תקלה ויזואלית, מהירות טעינה איטית בצורה קיצונית, או אם זהו דף צור קשר והטופס לא עובד, במקרים האחרים נסתמך על עוד מדדים כדי לקבל תובנות.
בכתבה אסביר איך Python יכולה להתחבר לתחום ה-SEO (או השיווק הדיגיטלי) ולעזור לנו לקצר תהליכים בעזרת יצירת אוטומציות לתהליכים מעייפים שחוזרים על עצמם, לחסוך ואפילו להרוויח לנו כסף, או סתם להנות מאתגר חדש.
Bid Simulator של גוגל Ads עוזר להבין מה ההשקעה הכי רווחית, בגרף יהיו המלצות של גוגל (בעיקר להגדלת התקציב) לגבי כמה קליקים נקבל בכל סכום שנשקיע (זו לא הבטחה של גוגל – עדיין צריך לעקוב ולבדוק!).
בטקטיקת Day Parting נחלק את השבוע לימים ונבדוק אילו ימים הכניסו הכי הרבה המרות ומתי המחיר להמרה היה הכי נמוך, אפשר גם לחלק לפי שעות ולבדוק באילו שעות היו המרות במחיר הכי נמוך.
מחקר מילות מפתח הוא שלב משמעותי בתהליך הקידום האורגני והממומן, עם מחקר מילות מפתח (או מחקר ביטויי חיפוש) יעיל, נקצר את הדרך להגדלת התנועה לאתר בקידום האורגני ונמצא מילות חיפוש זולות יותר בקידום הממומן.
במדריך זה אסביר על קבצי Robots.txt, מה הם עושים ואיך הם בנוים, כך שתוכלו להבין אותם טוב יותר ולהנחות את מקדם האתר שלכם לבנות לכם קובץ מסודר שעושה את העבודה, לאמיצים בינינו אולי אפילו לנסות לבנות קובץ כזה לבד.
אז הקמפיינים פעילים ואנחנו רוצים לנצל את הכסף בצורה יעילה ורווחית, התהליך נקרא אופטימיזציה. בסידרת מאמרים זו אפרט על דרכים בהן נקטין את המחיר להמרה או נגדיל את מספר ההמרות בצורה חכמה שמבוססת על נתונים.
שיפור אחוזי המרה (CRO – Conversion Rate Optimization) הינו נושא חשוב לכל אתר אינטרנט, ועדיין מסתבר שלא כל האתרים משקיעים בו מספיק זמן, למרות התוצאות המיידיות שזה יכול להניב.
היום קל ללכת לאיבוד בסבך ה-SEO, עם כל המידע על Rank Brain, Mobile first indexing, UX, TF-IDF, Crawl Budgets, Hummingbird, ואחרים שמגיע להם כבוד בהיכל התהילה של ״בואו נעשה לבעלי עסקים חיים קשים״.
שימו לב שהעוקבים שאיתם יש לנו אינטרקציה, מקבלים הודעה על זה שערוצים שהם עוקבים אחריהם, העלו סיפור, זהו פרט חשוב, כי לא כל מה שאנחנו עושים באינסטגרם יוצר התראה לעוקבים שלנו.
כל הזכויות שמורות לדודי מאזיג ©