בלוג שיווק דיגטלי

ראשי (כל הקטגוריות)

בבלוג תמצאו מידע בתחומים המגוונים של שיווק דיגיטלי (קידום אורגני, קידום ממומן, שיווק ברשתות חברתיות, שיפור אחוזי המרה, ניתוחי אנליטיקס ועוד), הבלוג מדבר גם על נושאים פרקטיים ולא רק על תיאוריות, כלומר תשובות ולא רק שאלות, ההשקעה למצוא חומרים טובים לכתיבה בבלוג דורשת זמן ואכפתיות ולכן אשמח אם תשתפו עם חברים שלדעתכם יוכלו גם להרוויח מהבלוג והמידע שבו, גלישה נעימה.

SEO Report
קידום אורגני (SEO)

דו"ח אופטימיזצית SEO לכל סוגי האתרים

תוכן עניינים איך דוח אופטימיזציה יכול לעזור? הדבר החשוב שבגללו כדאי לנו לשקול לעשות דו"ח אופטימיזציית SEO הוא שהוא מכיל מידע מקיף, ויסודי בנושא קידום אורגני של האתר ומתבצע על ידי איש מקצוע עם ניסיון

JavaScript SEO Tests
קידום אורגני (SEO)

בדיקות SEO לאתרי JavaScript

ג'אבה סקרפיט הוא נושא חשוב בתחום קידום האתרים האורגני. שימוש ב-JavaScript באתרי אינטרנט מביא איתו אתגרים חדשים, מתוך אתגרים אלה אנו לומדים הרבה על יכולות הסריקה של גוגל וטכנולוגיות Web חדשות. כידוע גוגל מתקשה לסרוק

תקציבים יומיים לפרסום בגוגל
קידום ממומן

איך לקבוע תקציב יומי לפרסום בגוגל

מהו תקציב יומי בפרסום בגוגל? זהו הסכום היומי המקסימלי שאתם מוכנים להשקיע בקמפיין ספציפי. חשוב לזכור שזהו לא התקציב של כל החשבון, אלא רק לקמפיין ספציפי.   2 אפשרויות לחלוקת התקציב: כשקובעים את אופן חלוקת

Google ads scripts
קידום ממומן

הפעלת סקריפטים ב-Google Ads

הפלטפורמה של Google Ads מאפשרת לעבוד באופן יעיל בכמה דרכים, אחת מהדרכים היא שימוש בסקריפטים. הכוונה היא להפעלת סקריפטים בחשבון כדי לייעל את העבודה או לקצר תהליכים שקורים לעיתים קרובות ומבזבזים זמן יקר ואפילו תקציבים.

Linkedin insight tag article header
אנליטיקס

Linkedin Insight Tag – תגית המעקב של לינקדאין

מכירים את פיקסל המעקב של גוגל ופייסבוק? הגיע הזמן להכיר את הפיקסל של לינקדאין (Linkedin Insight Tag). הפיקסל יתן לכם תובנות ברשת הלינקדאין על הקהל שנכנס אליכם באתר, בעזרתו תוכלו לבצע אופטימיזציות לקמפיינים שלכם בלינקדאין.

Rank Dropping SEO
קידום אורגני (SEO)

למה האתר שלי נופל במיקומים ?

זה מורכב למצוא את הסיבה המדויקת לנפילה במיקומים מפני שגוגל לא תמיד חושף בפנינו את הבעיה בצורה ברורה. גוגל מסתיר כל מידע שנוגע לאלגוריתם ואיך שהוא עובד, אם האתר מתדרדר במיקומים אל תצפו למייל בסגנון…

screaming frog software
קידום אורגני (SEO)

מה אפשר לעשות עם Screaming Frog

Screaming Frog היא תוכנת סריקת אתרים מתקדמת, לרוב היא משמשת מקדמי אתרים (SEO) כדי לקבל תמונה מלאה יותר על האתר אותו מקדמים…

Update from Google
קידום אורגני (SEO)

עדכון MUM – Multitask Unified Model

עדכון MUM (Multitask Unified Model) הוזכר לאחרונה ב-Google I/O והוא יביא איתו מנגנון הבנת טקסט עוצמתי פי 1000 מעדכון BERT, התאריך לשימוש…

facebook analytics
שיווק ברשתות חברתיות

פייסבוק מוריד את AUDIENCE INSIGHTS ואת FACEBOOK ANALYTICS

אם השתמשתם בפיצ'ר של פייסבוק להבנת קהלים, בטח כבר קיבלתם את ההתרעה האדומה שמתאריך 1.7.21 לא נוכל להשתמש יותר בפיצ'ר זה במתכונת הרגילה אלא רק דרך Facebook Business Suite.

Choices of SEO Provider
קידום אורגני (SEO)

איך לבחור ספק שירותי קידום אורגני

עם כל כך הרבה פקטורים שבאים לידי ביטוי בהצלחת פרוייקט של קידום אורגני, די ברור למה זה כל כך מאתגר לבחור את שירותי ה-SEO המתאימים למשימה.

Landing Page Measurement
אנליטיקס

מדידת דפי נחיתה ודפי תוכן בגוגל אנליטיקס

לפעמים העבודה תהיה ממש קלה, ניכנס לדף עם אחוזי נטישה גבוהים ונראה מיד שהדף נראה מוזר בגלל תקלה ויזואלית, מהירות טעינה איטית בצורה קיצונית, או אם זהו דף צור קשר והטופס לא עובד, במקרים האחרים נסתמך על עוד מדדים כדי לקבל תובנות.

Python Code
קידום אורגני (SEO)

בניית עכביש סריקה בעזרת פייתון

בכתבה אסביר איך Python יכולה להתחבר לתחום ה-SEO (או השיווק הדיגיטלי) ולעזור לנו לקצר תהליכים בעזרת יצירת אוטומציות לתהליכים מעייפים שחוזרים על עצמם, לחסוך ואפילו להרוויח לנו כסף, או סתם להנות מאתגר חדש.

קידום ממומן

אופטימיזציה לפרסום ממומן ב-Google Ads – חלק 2

Bid Simulator של גוגל Ads עוזר להבין מה ההשקעה הכי רווחית, בגרף יהיו המלצות של גוגל (בעיקר להגדלת התקציב) לגבי כמה קליקים נקבל בכל סכום שנשקיע (זו לא הבטחה של גוגל – עדיין צריך לעקוב ולבדוק!).

קידום ממומן

אופטימיזציה לפרסום ממומן ב-Google Ads – חלק 3

בטקטיקת Day Parting נחלק את השבוע לימים ונבדוק אילו ימים הכניסו הכי הרבה המרות ומתי המחיר להמרה היה הכי נמוך, אפשר גם לחלק לפי שעות ולבדוק באילו שעות היו המרות במחיר הכי נמוך.

מחקר מילות מפתח - המדריך המלא
קידום אורגני (SEO)

איך עושים מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא שלב משמעותי בתהליך הקידום האורגני והממומן, עם מחקר מילות מפתח (או מחקר ביטויי חיפוש) יעיל, נקצר את הדרך להגדלת התנועה לאתר בקידום האורגני ונמצא מילות חיפוש זולות יותר בקידום הממומן.

Robots Header
קידום אורגני (SEO)

המדריך לכתיבת קובץ רובוטס Robots.txt

במדריך זה אסביר על קבצי Robots.txt, מה הם עושים ואיך הם בנוים, כך שתוכלו להבין אותם טוב יותר ולהנחות את מקדם האתר שלכם לבנות לכם קובץ מסודר שעושה את העבודה, לאמיצים בינינו אולי אפילו לנסות לבנות קובץ כזה לבד.

קידום ממומן

אופטימיזציה לפרסום ממומן ב-Google Ads – חלק 1

אז הקמפיינים פעילים ואנחנו רוצים לנצל את הכסף בצורה יעילה ורווחית, התהליך נקרא אופטימיזציה. בסידרת מאמרים זו אפרט על דרכים בהן נקטין את המחיר להמרה או נגדיל את מספר ההמרות בצורה חכמה שמבוססת על נתונים.

Conversion Analytics
שיפור אחוזי המרה

שיפור אחוזי המרה – חלק 1

שיפור אחוזי המרה (CRO – Conversion Rate Optimization) הינו נושא חשוב לכל אתר אינטרנט, ועדיין מסתבר שלא כל האתרים משקיעים בו מספיק זמן, למרות התוצאות המיידיות שזה יכול להניב.

דילוג לתוכן