בלוג שיווק דיגטלי

קידום ממומן

קידום ממומן הוא כל פרסום שבו אנו משלמים לפלטפורמה שבה אנחנו משתמשים, כדי לקדם ולהפיץ את התכנים פרסומות מסר שלנו ולהגדיל את החשיפה, במקרים מסויימים משלמים על כל חשיפה ולא על כל קליק.

Google ads scripts
קידום ממומן

הפעלת סקריפטים ב-Google Ads

הפלטפורמה של Google Ads מאפשרת לעבוד באופן יעיל בכמה דרכים, אחת מהדרכים היא שימוש בסקריפטים. הכוונה היא להפעלת סקריפטים בחשבון כדי לייעל את העבודה או לקצר תהליכים שקורים לעיתים קרובות ומבזבזים זמן יקר ואפילו תקציבים.

קידום ממומן

אופטימיזציה לפרסום ממומן ב-Google Ads – חלק 2

Bid Simulator של גוגל Ads עוזר להבין מה ההשקעה הכי רווחית, בגרף יהיו המלצות של גוגל (בעיקר להגדלת התקציב) לגבי כמה קליקים נקבל בכל סכום שנשקיע (זו לא הבטחה של גוגל – עדיין צריך לעקוב ולבדוק!).

קידום ממומן

אופטימיזציה לפרסום ממומן ב-Google Ads – חלק 3

בטקטיקת Day Parting נחלק את השבוע לימים ונבדוק אילו ימים הכניסו הכי הרבה המרות ומתי המחיר להמרה היה הכי נמוך, אפשר גם לחלק לפי שעות ולבדוק באילו שעות היו המרות במחיר הכי נמוך.

מחקר מילות מפתח - המדריך המלא
קידום אורגני (SEO)

איך עושים מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא שלב משמעותי בתהליך הקידום האורגני והממומן, עם מחקר מילות מפתח (או מחקר ביטויי חיפוש) יעיל, נקצר את הדרך להגדלת התנועה לאתר בקידום האורגני ונמצא מילות חיפוש זולות יותר בקידום הממומן.

קידום ממומן

אופטימיזציה לפרסום ממומן ב-Google Ads – חלק 1

אז הקמפיינים פעילים ואנחנו רוצים לנצל את הכסף בצורה יעילה ורווחית, התהליך נקרא אופטימיזציה. בסידרת מאמרים זו אפרט על דרכים בהן נקטין את המחיר להמרה או נגדיל את מספר ההמרות בצורה חכמה שמבוססת על נתונים.

דילוג לתוכן