נוסחאות Excel ל-SEO
בכתבה זו אתמקד באקסל ובמספר נוסחאות פשוטות שיכולות לעזור עם ניתוחי נתונים, בנוסף נוסחאות אלה יכולות לעזור בחיסכון של זמן.
בקידום אורגני אנו מתמקדים בתוצאות החיפוש הטבעיות של גוגל, כלומר כל תוצאות החיפוש שלא מושפעות מתשלום, בתחום הקידום האורגני אנו נבצע מספר סוגים אופטימיזציות, וגוגל יחליט אם לאתר שלנו מגיע להופיע בתוצאות הראשונות.
בכתבה זו אתמקד באקסל ובמספר נוסחאות פשוטות שיכולות לעזור עם ניתוחי נתונים, בנוסף נוסחאות אלה יכולות לעזור בחיסכון של זמן.
SEO טכני עוסק בהגדלת סיכויי נראות האתר במנועי החיפוש ושיפור הבנת האתר והתוכן על ידי מנועי חיפוש. הוא כולל דברים כמו פתרון תקלות טכניות ושדרוג הביצועים של האתר.
החיסכון שבדו"ח מול האופציה לשכור שירותי SEO הוא שמדובר בתשלום חד פעמי, את הדו"ח שולחים למתכנתים וכותבי התוכן, בלי להעסיק איש SEO (חוץ מהבדיקות כמובן).
ג'אבה סקרפיט הוא נושא חשוב בתחום קידום האתרים האורגני. שימוש ב-JavaScript באתרי אינטרנט מביא איתו אתגרים חדשים, מתוך אתגרים אלה אנו לומדים הרבה על יכולות הסריקה של גוגל וטכנולוגיות Web חדשות.
זה מורכב למצוא את הסיבה המדויקת לנפילה במיקומים מפני שגוגל לא תמיד חושף בפנינו את הבעיה בצורה ברורה. גוגל מסתיר כל מידע שנוגע לאלגוריתם ואיך שהוא עובד, אם האתר מתדרדר במיקומים אל תצפו למייל בסגנון…
Screaming Frog היא תוכנת סריקת אתרים מתקדמת, לרוב היא משמשת מקדמי אתרים (SEO) כדי לקבל תמונה מלאה יותר על האתר אותו מקדמים…
עדכון MUM (Multitask Unified Model) הוזכר לאחרונה ב-Google I/O והוא יביא איתו מנגנון הבנת טקסט עוצמתי פי 1000 מעדכון BERT, התאריך לשימוש…
עם כל כך הרבה פקטורים שבאים לידי ביטוי בהצלחת פרוייקט של קידום אורגני, די ברור למה זה כל כך מאתגר לבחור את שירותי ה-SEO המתאימים למשימה.
CLS או Cumulative Layout Shifting הוא מרכיב חשוב ב-Core Web Vitals (קבוצת מדדי חוויית משתמש של גוגל), ה-CLS נקבע על ידי בדיקת שינוים לא צפוים בפריסת הדף, שיפור ה-CLS יכול…
בכתבה אסביר איך Python יכולה להתחבר לתחום ה-SEO (או השיווק הדיגיטלי) ולעזור לנו לקצר תהליכים בעזרת יצירת אוטומציות לתהליכים מעייפים שחוזרים על עצמם, לחסוך ואפילו להרוויח לנו כסף, או סתם להנות מאתגר חדש.
מחקר מילות מפתח הוא שלב משמעותי בתהליך הקידום האורגני והממומן, עם מחקר מילות מפתח (או מחקר ביטויי חיפוש) יעיל, נקצר את הדרך להגדלת התנועה לאתר בקידום האורגני ונמצא מילות חיפוש זולות יותר בקידום הממומן.
במדריך זה אסביר על קבצי Robots.txt, מה הם עושים ואיך הם בנוים, כך שתוכלו להבין אותם טוב יותר ולהנחות את מקדם האתר שלכם לבנות לכם קובץ מסודר שעושה את העבודה, לאמיצים בינינו אולי אפילו לנסות לבנות קובץ כזה לבד.
היום קל ללכת לאיבוד בסבך ה-SEO, עם כל המידע על Rank Brain, Mobile first indexing, UX, TF-IDF, Crawl Budgets, Hummingbird, ואחרים שמגיע להם כבוד בהיכל התהילה של ״בואו נעשה לבעלי עסקים חיים קשים״.
כל הזכויות שמורות לדודי מאזיג ©