בלוג שיווק דיגטלי

קידום אורגני (SEO)

בקידום אורגני אנו מתמקדים בתוצאות החיפוש הטבעיות של גוגל, כלומר כל תוצאות החיפוש שלא מושפעות מתשלום, בתחום הקידום האורגני אנו נבצע מספר סוגים אופטימיזציות, וגוגל יחליט אם לאתר שלנו מגיע להופיע בתוצאות הראשונות.

קידום אורגני (SEO)

נוסחאות Excel ל-SEO

בכתבה זו אתמקד באקסל ובמספר נוסחאות פשוטות שיכולות לעזור עם ניתוחי נתונים, בנוסף נוסחאות אלה יכולות לעזור בחיסכון של זמן.

Technical SEO
קידום אורגני (SEO)

קצת על קידום אתרים טכני (Technical SEO)

SEO טכני עוסק בהגדלת סיכויי נראות האתר במנועי החיפוש ושיפור הבנת האתר והתוכן על ידי מנועי חיפוש. הוא כולל דברים כמו פתרון תקלות טכניות ושדרוג הביצועים של האתר.

SEO Report
קידום אורגני (SEO)

דו"ח אופטימיזצית SEO לכל סוגי האתרים

החיסכון שבדו"ח מול האופציה לשכור שירותי SEO הוא שמדובר בתשלום חד פעמי, את הדו"ח שולחים למתכנתים וכותבי התוכן, בלי להעסיק איש SEO (חוץ מהבדיקות כמובן).

JavaScript SEO Tests
קידום אורגני (SEO)

בדיקות SEO לאתרי JavaScript

ג'אבה סקרפיט הוא נושא חשוב בתחום קידום האתרים האורגני. שימוש ב-JavaScript באתרי אינטרנט מביא איתו אתגרים חדשים, מתוך אתגרים אלה אנו לומדים הרבה על יכולות הסריקה של גוגל וטכנולוגיות Web חדשות.

Rank Dropping SEO
קידום אורגני (SEO)

למה האתר שלי נופל במיקומים ?

זה מורכב למצוא את הסיבה המדויקת לנפילה במיקומים מפני שגוגל לא תמיד חושף בפנינו את הבעיה בצורה ברורה. גוגל מסתיר כל מידע שנוגע לאלגוריתם ואיך שהוא עובד, אם האתר מתדרדר במיקומים אל תצפו למייל בסגנון…

screaming frog software
קידום אורגני (SEO)

מה אפשר לעשות עם Screaming Frog

Screaming Frog היא תוכנת סריקת אתרים מתקדמת, לרוב היא משמשת מקדמי אתרים (SEO) כדי לקבל תמונה מלאה יותר על האתר אותו מקדמים…

Update from Google
קידום אורגני (SEO)

עדכון MUM – Multitask Unified Model

עדכון MUM (Multitask Unified Model) הוזכר לאחרונה ב-Google I/O והוא יביא איתו מנגנון הבנת טקסט עוצמתי פי 1000 מעדכון BERT, התאריך לשימוש…

Choices of SEO Provider
קידום אורגני (SEO)

איך לבחור ספק שירותי קידום אורגני

עם כל כך הרבה פקטורים שבאים לידי ביטוי בהצלחת פרוייקט של קידום אורגני, די ברור למה זה כל כך מאתגר לבחור את שירותי ה-SEO המתאימים למשימה.

Python Code
קידום אורגני (SEO)

בניית עכביש סריקה בעזרת פייתון

בכתבה אסביר איך Python יכולה להתחבר לתחום ה-SEO (או השיווק הדיגיטלי) ולעזור לנו לקצר תהליכים בעזרת יצירת אוטומציות לתהליכים מעייפים שחוזרים על עצמם, לחסוך ואפילו להרוויח לנו כסף, או סתם להנות מאתגר חדש.

מחקר מילות מפתח - המדריך המלא
קידום אורגני (SEO)

איך עושים מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הוא שלב משמעותי בתהליך הקידום האורגני והממומן, עם מחקר מילות מפתח (או מחקר ביטויי חיפוש) יעיל, נקצר את הדרך להגדלת התנועה לאתר בקידום האורגני ונמצא מילות חיפוש זולות יותר בקידום הממומן.

Robots Header
קידום אורגני (SEO)

המדריך לכתיבת קובץ רובוטס Robots.txt

במדריך זה אסביר על קבצי Robots.txt, מה הם עושים ואיך הם בנוים, כך שתוכלו להבין אותם טוב יותר ולהנחות את מקדם האתר שלכם לבנות לכם קובץ מסודר שעושה את העבודה, לאמיצים בינינו אולי אפילו לנסות לבנות קובץ כזה לבד.

הדמנויות קלות בקידום אורגני 2019
קידום אורגני (SEO)

הזדמנויות קלות בקידום אורגני

היום קל ללכת לאיבוד בסבך ה-SEO, עם כל המידע על Rank Brain, Mobile first indexing, UX, TF-IDF, Crawl Budgets, Hummingbird, ואחרים שמגיע להם כבוד בהיכל התהילה של ״בואו נעשה לבעלי עסקים חיים קשים״.

דילוג לתוכן