בלוג שיווק דיגטלי

Linkedin Insight Tag – תגית המעקב של לינקדאין

מכירים את פיקסל המעקב של גוגל ופייסבוק? הגיע הזמן להכיר את הפיקסל של לינקדאין (Linkedin Insight Tag). הפיקסל יתן לכם תובנות ברשת הלינקדאין על הקהל שנכנס אליכם באתר, בעזרתו תוכלו לבצע אופטימיזציות לקמפיינים שלכם בלינקדאין.

זהו קוד JS שמטמיעים באתר די בקלות והוא מאפשר:

  • פתיחת אופציות דיווח נוספות בתוך קמפיינים
  • ריטרגטינג
  • תובנות עמוקות יותר על הגולשים באתר שלכם
  • להגדיר דפי המרות לפי URL
  • להשתמש באופציית התאמת קהלים לפי הגולשים שנכנסו לאתר

 

כדי להגיע אל קוד ה-Linkedin Insight Tag היחודי שלכם:

  • היכנסו למנהל הקמפיינים (Campaign Manager)
  • תחת תפריט ה-Account Assets, ביחרו את Insight Tag
  • הקליקו על Manage Insight Tag וביחרו See Tag

 

פה תראו 3 אופציות להטמעת הקוד, אם תחליטו באופציה של הטמעת הקוד בעצמכם, העתיקו את הקוד והטמיעו אותו בפוטר הגלובלי של האתר, מעל תגית הסגירה , בכל הדפים.

אם אתם משתמשים ב-GTM תוכלו להטמיע את הקוד בצורה פשוטה יותר, בטאג מנג'ר יש כבר תג מוכן ל-Linkedin Insight Tag, אתם רק צריכים להוציא את מספר ה-Partner ID של תגית הלינקדאין. זהו מספר יחודי לחשבון שלכם ותוכלו למצוא אותו תחת האופציה השלישית של מסך הטמעת התג.

כך מבצעים את ההתקנה בעזרת GTM:

מכירים מישהו שהמידע יעזור לו?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
צור קשר
דילוג לתוכן